onsdag 31. august 2011

Min identitet.

Hvis jeg skulle laget en liste over hvem jeg snakker med i løpet av en uke vil det være en del gjentakelser. Grovt sagt prater jeg jo med venner og familie. Men man har jo noen venner man snakker mer med, og for meg snakker jeg mest med moren min, i forhold til familie.

Jeg er en jente som er glad i å være sosial, liker å prate. Men jeg trenger å føle at jeg kan stole på personen før jeg kan prate om private ting. Jeg er en veldig omsorgsfull person. Stiller gjerne opp med en skulder hvis noen trenger det. Jeg setter meg gjerne inn i personens problemer og prøver å hjelpe til så mye jeg kan.

Som de fleste andre på min alder har jeg en facebook-profil. Jeg har ikke lagt inn så mye informasjon om meg selv der. Man kan se bilder jeg er med i, som kan si noe om hvem jeg er med på fritiden. Og man kan se om jeg er i et forhold med noen.

Jeg tror at jeg generelt blir sett på som en omsorgsfull person som liker å ta vare på folk. Men det kan jo være jeg tar feil også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar